Saturday 25 June 2011

Introducing a new feature on get creative....

(Η ανάρτηση ακολουθεί στα Ελληνικά)


 On the 25th of each month
we will introduce to you a
creative blogger
to inspire you
and
to stretch your creativity
so on that note I introduce you to our first
Creative Blogger

I have been following Cathy's blog for many months now
Her scrapbook layouts are amazing,
full of layers, sumptuous colour and beautiful details.
Cathy recently featured a flower tutorial on her blog
which I thought was inspiring and creative.....
So.....gather all your paper blossoms
that are sitting in the bottom of your drawer
you know the ones!!
the flowers we used to use on all our projects
before Prima Flowers became so popular LOL
and Cathy will show you how to revamp them!!

first a few words from Cathy

Hi, my name is Cathy Cafun. I live in sunny BrisbaneAustralia with my husband Yves 
of 25 years and 2 teenage children Luke and Brittany and have been scrapping for
 about 7 years now. I have always enjoyed dabbling in many different arts & crafts
 since my teens, but once I was introduced to scrapbooking by a friend, that was it for 
me, I had found my passion and I have been seriously addicted ever since.

The last year and a half I have found my work has really evolved by participating in
 on-line Challenge Sites. I find I am becoming more adventurous and creative and am constantly trying to challenge myself to think outside the box.
I don’t think I have a particular style, but I do love the beautiful feminine pages am
 very partial to the grungy distressed look. My inspiration usually comes from photos
 of my family, and I just let my creations flow from there.
For me, scrapping is the perfect way to record all those precious family memories 
and have fun expressing my creativity at the same time.
Here is my blog if you would like to pop in and say hello:
 http://cathycafun.blogspot.com/

  

Here are a few ideas on how to give new life to paper blossoms.
 Ορίστε μερικές ιδέες για το πως μπορείτε να ανανεώσετε τα paper blossoms. 


Creating some texture on your flowers by embossing them with Embossing Folders and swiping them with Ink. 

Δημιουργούμε υφή, περνόντας τα με   Embossing Folders και μετά απαλά απλώνουμε μελάνι από πάνω.



You can stamp directly on to your flowers with your stamps.
A smaller overall pattern looks best.

Μπορείτε να σφραγίσετε απευθίας πάνω στο λουλούδι.
Ένα μικρό σχέδιο φαίνετε καλύτερα.



Use glimmer mist on your blossoms to colour them to match your LO.
You can spray the whole flower or use splats for a more concentrated effect.

Χρησιμοποιήστε  glimmer mist λουλούδι για να ταιριάξει το χρώμα στην συνθεση σας.
Μπορείτε να ψεκάσετε ολοκλήρο το λουλούδι ή να κάνετε πιτσιλιές για εφέ.  


You can also use your flowers as a mask with your misting to create a fab background.
Use a fineliner pen to outline your images to create a little more dimension.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα λουλούδια σαν μάσκα για να κάνετε ωραίο φόντο.
Χρησιμοποιήσετε ένα λεπτό μαρκαδοράκι για να κάνετε το περίγραμα των λουλουδιών το οποίο θα δώσει περισσότερη διάσταση.


Using Bakers Twine and a needle to stitch onto your flowers.

Με τη χρήση του  Bakers Twine με μία βελόνα, να κεντήσετε πάνω στο λουλουδι.



Cutting your Blossoms in half and using them as a border.

Κόβετε τα λουλούδια στη μέση και τα χρησιμοποιείτε για μπορντούρα.


You can jazz them up by using various centres like BradsResin Flower, Metal Flowersand Pins.

Μπορείτε να τα ζωηρέψετε χρησιμοποιώντας διάφορα πραγματάκια στο κέντρο.
 

Various mediums can also be used like KindyglitzCrackle PaintDiamond Dust andLiquid Pearls

Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορα mediums όπως KindyglitzCrackle PaintDiamond Dust και Liquid Pearls.


A few more ideas for centres, charms, cutting up a Felt Ribbon to use as a layer, a Mini Rose and scrunching a smaller blossom and adding Stamens for a bit of dimension. You can also roll the edges of your flowers and add some Leaves

Μερικές ιδέες ακόμη για το κέντρο είναι μεταλικά στοιχεια (charms), 
να κόψετε λίγη κορδέλα να χρησιμοποιήσετε,
ένα μικρό λουλούδι ή να βάλετε στημόνες για διάσταση. 
Επίσης μπορειτε να τυλίξετε τις άκρες των πετάλων, και να προσθέσετε μερικά φύλλα.


Thanks for the inspiration Cathy!!......

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την εμπνευση Cathy!


Στης 25η κάθε μήνα, 
θα σας δείξουμε 
έναν δημιουργικό blogger 
να σας εμπνεύση
και 
να σας προκαλεί δημιουργικά 
έτσι θέλουμε να σας γνωρίσουμε 
την πρώτη μας δημιουργική blogger



Ακολουθώ της Cathy's blog για πολλούς μήνες τώρα.
Οι συνθέσεις της είναι καταπληκτικές, 
με πολλά επίπεδα, ζωηρά χρώματα και όμορφες λεπτομέριες.
Πρόσφατα η Cathy έδειξε ένα tutorial με λουλούδια 
που το βρήκα γεμάτη έμπνευση και δημιουργία.
Έτσι ... μαζέψετε τα χάρτινα λουλούδια 
που βρίσκονται στο κάτω συρτάρι ... ναι έκεινα, 
ξέρετε αυτά που ήταν δημοφιλής πριν τα Prima, 
και η Cathy θα σας δείξει πως μπορείτε να τα ανανεώσετε!

Μερικά λόγια από την ίδια:
Γεια σας, λέγομαι Cathy Cafun. Ζω στην ηλιόλουστο Brisbane, Australia με τον σύζηγό μου Yves, και τα δύο μας παιδιά Luke & Brittany. Ασχολούμε με το scrapbooking 7 χρόνια τώρα. Από έφηβη μου άρεσε να ασχολούμε με διάφορα καλλιτεχνικά αλλα μόλις μου το έδειξε μία φίλη, αυτό ήταν, βρήκα το πάθος μου, και είμαι εθισμένη από τότε.  
Το τελευταίο ενάμιση χρόνο ασχολούμε και συμμετέχω σε διάφορες προκλήσεις. Γίνομαι πιο δημιουργική και μου άρεσει να προκαλούμαι δημιουργικά. Δεν πιστεύω ότι με χαρακτηρίζει κάποιο συγκεκριμένο στυλ, αλλά μου αρέσουν οι θυληκες συνθέσεις, και το 'distress look'. Για εμένα το scrapping είναι ο τέλειος τρόπος να καταγράφεις όλες τις πολύτιμες οικογενειακές αναμνύσεις,  και την ίδια στιγμή διασκεδάζω δημιουργόντας.
Εδώ είναι η ιστιοσελίδα μου αν θέλετε να περάσετε και να πείτε ένα γεια:   http://cathycafun.blogspot.com/

2 comments:

  1. τι φοβερές ιδέες!!...πάω να δοκιμάσω μερικές!!

    ReplyDelete
  2. Very cute idea for the paper flowers! I am always looking for new ways to use them.... TFS! I am a new follower, and I would love for you to come and follow me too! :)
    Amy

    redheadedcrafter.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you all for passing by and leaving some love.